sunnuntai 26. helmikuuta 2017

♡ I'm Back ♡

Moi! Puolen vuoden tauon jälkeen terve taas, yritän herättää tän blogin henkiin jos se on mahdollista, se nähdään! Jokin aika sitten kysyin Twitterissä kiinnostaisiko ketään enää lukea jot jatkaisin bloggaamista ja sain monta myönteistä vastausta joten täällä ollaan. Summaan tässä vähän viime syksyn ja talven juttuja. Paljon paljon paaaaljon on ehtinyt tapahtua mutta yritän koota nää viimeset viisi kuukautta jotenkin fiksusti paketiksi että saatte tietää missä mennään!

Ensinnäkin mulle kuuluu hyvää, kiirettä tosin pitää tasapainoilla opintojen, keikkatyön, harrastusten ja muiden menojen välillä. Hain myös hiljattain ensi syksyksi tuutoriksi ja opetan tänä keväänä politiikan ja viestinnän koulutusohjelman valmennuskurssia. Ihan mieletöntä: minä, joka pari vuotta sitten ensimmäisen valmennuskurssitunnin jälkeen huokaisin syvään kun en osannut mitään, oon nyt mukana opettamassa kurssia! Oon niin intopiukeena ja jännittynyt hyvällä tapaa. :3

No mutta, aloitetaan vaikka viimesimmästä eli Yukiconista tossa viikko sitten! Me väsättiin Rikille yksinkertanen cossi sinne ja muuten vaan oltiin vaan hengailemassa ja näkemässä kavereita. Oli tosi hauskaa ja kiva päästä pitkästä aikaa coniin! 




Mulla oli päällä jonkin aikaa sitten ostettu Marsin mekko, kotikutoinen rusetti, uudet sukkikset ja korkkarit (auts). Tykkäsin tästä asusta ihan mielettömästi, olispa pian jo lämpimämpi et tätä ois fiksumpi käyttää! Toi mekko on niin nätti ja monikäyttönen etten malttas oottaa kesää :3



Paljon en ostellu sieltä mitään koska elän nyt säästöliekillä, mutta tän sain kirpparilta ilmaseks.. XD Host Trance 2 CD-levy joka oli vähän pettymys... noh onneks ei maksanu mitään...


Tätä oon hehkuttanu kaikille jotka vaan on jaksanu kuunnella! Niiiiin söpö ja ihana kännykkäkuori 12 eurolla merkiltä nimeltä Talking To Myself Jewelry ♡ Rakastan rakastan rakastan tätä, tästä tulee niin nostalginen fiilis! Muistaako kukaan kun joskus 2009 paikkeilla kaikki decosi kännyköitään? XD

Seuraavasta conista ei oo tietoa, voi olla että menee vasta ensi syksyksi, höh.




Tosiaan, vanha juttu jo mutta kaksi uutta peruukkia tilattu ja stailattu ja käytetty! Toi kihara alkaa olee jo vähän sotkuinen että se ois hyvä muotoilla uusiksi. Se on siis alunperin laineikas jonka oon kihartanu ja sittemmin stailannu sujimorilla. Alempi oli myös alun perin laineikas jonka sitten suoristin, talkkasin ja tupeerasin isoksi.




Gyarumiittejä järjestetään nykyään joka kuussa Helsingissä ja on ihanaa että yhä useempi ihminen uskaltaa niihin tulla!♡ Mä oon useimmiten ollu organisoijana ja yleensä vaan käydään syömässä tai kahvilla, jutellaan jne, kerran opeteltiin paraparaakin XD Miitit on ihan parhautta aina, oon tutustunu niin kivoihin tyyppeihin, mm Siniin jonka kanssa ollaan jo aika hyviä kavereita :3





Vaatekaappiakin oon ehtinyt kartuttaa ihan kivasti uusilla gyaruvaatteilla!


Laitan tähän joitakin suosikkiasuja:










Opinnot sujuu kans kivasti, pian alkaa fuksivuosi ollakin jo pulkassa. Tykkään mun pääaineesta ihan mielettömästi mutta yhtä lailla oon viihtyny Itä-Aasian tutkimuksen kursseilla ja japanin kielen tunneilla. Oon myös saanut paljon uusia ystäviä, erityisesti meijän yliopiston vaihtareista! Oon niin inspiroitunut omasta vaihtovuodesta ja lähetän hakemukset jo ens syksynä :3





Riki oli tosiaan heinä-joulukuun intissä ja pääsi sieltä lopulta poiskin :3





Tammikuussa mulla ja Rikillä tuli 2 vuotta täyteen kimpassa joten sen kunniaks käytiin tsekkaamassa Kampissa oleva japanilainen ravintola Helmi ja sen yakiniku :3 Oli aivan superhyvää vaikkakin hintavaa! Aah kunpa pääsis pian uusiks ♡





Loppuun vielä ihan liikaa Snow-selfieitä:







Jeeee ihanaa jos joku jaksoi selata loppuun saakka, kiva jos jotakuta edelleen kiinnostaa mun kuulumiset! Arvostaisin myös todella sitä jos jollakulla ois ehdotus millaisia postauksia voisin tehdä jatkossa ja kommentoisi vaikka tähän :3

Toivottavasti nähdään pian ensi postauksessa!

3 kommenttia:

  1. Jee, minä ainakin olen iloinen että oot palannut blogimaailmaan! Tykkään just tämmösistä perus kuulumis- ja my day -tyyppisistä postauksista. Myös kaikki gyaruun liittyvä kiinnostaa minua aina ja ikuisesti vaikken itse tyyliä edustakaan! Tähän hätään en keksi mitään jännempää, mutta heittelen ideoita aina niiden tullessa! Oot yks mun lempibloggaajista, joten oli kiva kuulla susta. Tsemppiä koulu- ja työkuvioihin! 💪💖

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh you....♡♡+.゚(→ε←*)゚+.゚ihanaa että joku edelleen lukee tätä ja en voi uskoa että olisin jonkun lempibloggaaja! paras kehu ikinä yhyy kiitos niin paljon! ♡ lupaan yrittää pitää tän hengissä :3 gyarua en oo todellakaan hylännyt joten varmasti siihen liittyen tulee päivityksiä ~

      Poista
  2. Minä olen iloinen kun postaat hah ^^/ Ylipäätään kannatan blogien ylläpitoa, niin monien blogit vaan kuolee nykyään (omanikin on ollut aika hiljainen, voisin ryhdistäytyä ^^'') Kaikki aasialaiseen muotiin liittyvät blogit joita oon seurannu on kaikki vaan lopettanu, mikä on tosi sääli, joten sun postaukset ilahduttaa kyllä, vaikka seuraan sua kaikkialla muuallakin. :_D

    VastaaPoista